Vážený zákazník predtým ako nám zavoláte prosím prečítajte nižšie uvedené najčastejšie otázky sú tam zhrnuté 90% pravidelne sa opakújucich otázok.
Najčastejšie otázky:
Q: Niekoľko dní sa vám snažím dovolať nedarí sa mi je niečo zle?
A: Ospravedlňujeme sa ale bohužiaľ musíme sa často venovať dôležitým činnostiam, ktoré bohužiaľ nedovoľujú dvíhať telefón. Preto prosím prečítajte si dole uvedené pravidelné otázky ktoré tvoria 90% všetkých hovorov.
Q: Mám rezerváciu na XY deň a čas XY platí to?
A: Ano termín vám platí kým to my zrušíme z nejakého dôvodu preto nie je potrebné už nič overovať. Tento rezervačný systém vznikol na to aby ste po zadaní rezervácie nemali žiadne starosti.
Q: Nevedel som sa vám dovolať preto som si nevedel vytvoriť rezerváciu.
A: Toto počúvame pravidelne ale to nie je ospravedlnenie že tú rezerváciu ste nemali v čas. Všetko dôležité sa nachádza pod týmto linkom spolu s 90% pravidelných otázok.
Q: Neviem nájsť letisko z ktorého chcem letieť v zozname termínov.
A: Bohužiaľ v tom prípade ide o to že zrejme daný termín alebo dané letisko je plne obsadené. To ale neznamená že nelietame len rezervačný systém je urobený tak že zákazníkom vybraný termín zmizne z ponuky.
Q: Nedostal som potvrdzujúci email.
A: Dostať ste ho dostali na 100%. Pravdepodobne ho máte v spame lebo máte vytvorený prísny spamový filter.
Q: V akom predstihu mám prísť na letisko.
A: poprosíme vás chodiť na čas. Netreba prísť skorej mi termíny máme organizované tak aby na všetko bolo dostatok času.
Q: Ak bude zlé počasie a nebude sa lietať ako sa to dozviem.
A: Ak je jasné že to bude neletové budeme vás informovať večer pred termínom lietania. Ak sa počasie zhorší počas dňa budeme vás informovať akonáhle to pôjde.
Q: Kupón mi končí za niekoľko dní a už nevidím termíny ktoré by som si za-rezervoval.
A: Dostupnosť termínov na každé letisko garantujeme 30dní pred koncom platnosti kupónov. V prípade že nie s termíny dostupné par dní (5) pred koncom platnosti kupónu tak si môžete ešte zerezervovať termíín 14dní po platnosti tak že daný termín je v tomto 14 dňovom intervale.
Q: V rezervačnom systéme nevidím termíny na nasledujúci mesiac alebo niekoľko mesiacov.
A: Termíny aktualizujeme priebežne podla potreby a dopytu spravidla na 3 týždne vpred. Je to z dôvodu že dlhodobé plánovanie je problematické.
Q: Ak sa zruší termín z dôvodu nevyhovujúceho počasia alebo prekážok na strane poskytovateľa tak mi kupón prepadne?
A: Nie kupón vám neprepadne a v týchto prípadoch sme ochotný prijať aj kupón po platnosti ale maximálne 3 mesiace po platnosti a po vzájomnej dohode.
Q: Ak sa nedostavím na dohodnutý termín bez kontaktovania poskytovateľa prepadne mi kupón?
A: Nie neprepadne vám ak ste k tomu mali pádny dôvod a náhradný termín po dohode určíme na letisko Nové Zámky kde máme stále lietadlo trvalo hangárovanie
Q: Ak mi nevyhovuje termín môžem ho zmeniť alebo zrušiť?
A: Áno môžete tak urobiť 3 dni vpred. V prípade naozaj závažných prekážok môžete tak urobiť aj v deň letu ale musíte nám vy dať vedieť že neprídete.
Q: Prečo ste nám zmenili miesto odletu deň dopredu? A čo v prípade že nám to nevyhovuje.
A: Miesto odletu sa môže zmeniť z dôvodu počasia ako je napríklad vietor alebo vydané výstrahy pred búrkami a podobne. Problémy môžu nastať napríklad v Trnave ak fúka silný vietor tak sa tvorí mechanická turbulencia a znemožňuje to let, ale napríklad v nových zámkoch kde je rovina tak to nerobí žiadny problém a dá sa bezpečne letieť. Tieto zmeny robíme veľmi neradi vzhľadom na komplikácie pre zákazníka ale vaša bezpečnosť je pre nás prvoradá a v tomto nerobíme žiadne ústupky.